Блог

Что нового у нас?

ВСЕ
Дизайн Сайта
Брендинг
Контент
Продвижение
Исследование

Разработка

3 кроки, щоб забезпечити успішний редизайн сайту

Було прийнято рішення рухатися далі з редизайн сайту, створений бюджет, вибрано агентство для створення вашого веб-сайту і вам доручено завершити цей проект. Куди ти йдеш звідси? 

Не потрібно підкреслювати – ми тут, щоб допомогти. Ось три кроки, які допоможуть вам успішно провести редизайн сайту.

Створення та налагодження очікувань редизайн сайту

Використовуйте ці поради, щоб управляти і встановлювати очікування, з якими ви згодні і можете звітувати.

Розклад. Якщо вони ще не були надані вам, зберіть приблизні терміни в вашому агентстві по вхідному маркетингу. Попрацюйте з вашим агентством про те, що є реалістичним з точки зору часу виконання циклів огляду. Хоча немає нічого поганого в тому, щоб бути амбітним, подумайте про те, що вам потрібно від вашої команди.

Хто є зацікавленими сторонами і хто має остаточне схвалення? Якщо вам потрібен вклад зацікавлених сторін, в ваших інтересах залишити додаткове місце в розкладі і очікувати затримок. Коли розклад складено, зробіть все можливе, щоб отримати бай-ін від вашої команди, щоб мати можливість залучити їх до відповідальності в майбутньому.

Порада від професіонала: розставте пріоритети за відгуками зацікавлених сторін. Наприклад, якщо генеральний директор знаходиться тільки в офісі по середах, заплануйте щотижневі постійні зустрічі з Джо і всіма іншими зацікавленими сторонами на цей день, щоб вам було гарантовано час перевірки з вашої внутрішньої командою.

Якщо вашим зацікавленим сторонам часто важко дістати або запланувати час, надайте узгоджене вікно відсікання. Наприклад, погодьтеся рухатися вперед після п’яти робочих днів без зворотного зв’язку.

Бюджет. Швидше за все, ваш бюджет для цього сайту вже встановлений і затверджений. Уникайте додаткових витрат, вивчивши умови вашого агентства і встановивши чіткі очікування в кожному циклі перевірки з вашої внутрішньої командою. Як правило, агентство буде обмежувати кількість переглядів, зроблених на результат.

Порада від професіонала: надмірне спілкування. Ви і ваша команда хочете домогтися успіху і почати жити якомога швидше. Спілкуйтеся якомога більше, щоб уникнути несподіваних затримок.

Уникайте синдрому блискучого об’єкта

Ми створюємо дивовижний веб-сайт, призначений для залучення користувачів і отримання результатів. Легко стати закоханим в можливості творчості: зациклення відео героїв, анімації, ілюстрацій – ідеї нескінченні. Створення чіткого бачення для вашого дизайну сайту буде тримати всіх в курсі, коли ви рухаєтеся по проекту.

Виявлення: почніть виявлення з вашої внутрішньої командою і створіть бачення. Використовуйте три-п’ять слів (конкретних або загальних) для визначення свій проект і цілі. Звертайтеся до цих термінів на будь-якому етапі, щоб переконатися, що ваш проект відповідає вашому баченню. Будьте точними або загальними з вашими умовами в міру необхідності. Якщо «блискучий об’єкт» не підходить вашому зору, швидко і легко приберіть його, щоб не попастися в чорну діру. Ось пара прикладів наборів слів: чистий, яскравий, грайливий, органічний, привабливий; професійний, чіткий, структурований, корпоративний, ведучий.

Обов’язково й добре: тримайте очікування у відповідність протягом усього проекту, збираючи список необхідних і приємних. Упорядкуйте цей список за пріоритетністю переконайтеся, що він узгоджений. Це дасть вам безліч важелів, що дозволяють уникнути синдрому блискучого об’єкта. Коли зацікавлений учасник Майк говорить: «Як щодо цього блискучого об’єкта», у вас буде можливість вказати свій список і очікування, встановлені на першому етапі, і сказати: «Це можливо! Але майте на увазі, що це змінить бюджет і графік ».

Порада: не створюйте обіцянок при створенні списку. Члени вашої команди не є експертами в UX, дизайні або розробці, і відповідальність за ці питання лежить на вашому агентстві.

Практикуйте довгострокове партнерство

Редизайн сайта вартість може перетворити старий, застарілий лендинг пейдж в щось зазначене нагородами, і команда, що стоїть за цим, повинна пожинати всі заслужені похвали і переваги. Лідерство і прояв лідерства – це запорука не тільки успішного редизайну сайту, але і довгострокових вигод для вас і вашої кар’єри.

Практикуйте подальшу роботу в своєму агентстві. Ваше агентство – ваш партнер! Він зробить все можливе, щоб завершити ваш проект в термін і в рамках бюджету. Ви повинні очікувати цього від вашого агентства, і ваше агентство має очікувати цього від вас.

Якщо є несподівані затримки або надзвичайні ситуації, зв’яжіться з вашим агентством. Він з радістю перегляне ваш графік, надасть варіанти того, як зберегти проект, і забезпечить ресурси для вашого проекту, коли будуть готові віхи. Якщо ви не практикуєте подальшу роботу в своєму агентстві і замість цього залишаєте її в темряві, ресурси для вашого проекту можуть вичерпатися.

Якщо ви хочете, отримати дизайн сайту від професіоналів, звертайтеся в Dizz Agency.

Есть вопросы?

Есть вопросы?

Мы перезапустим Ваш бизнес и сделаем его более результативным, создадим эффективное решение, которое поможет увеличить Вашу прибыль. Все, что нужно сделать – позвонить или написать нам.