Замовити створення корпоративного сайту

Що таке корпоративний сайт

Корпоративний сайт - це ресурс в інтернеті, що надає інформацію про компанію, її бізнес або бізнесах, специфіку роботи, політику, ключових співробітників, плани, не ділову активність, і так далі.

Коли потрібен корпоративний сайт

Фірмам-одноденкам, завдання яких - швидко заробити грошей на популярному товарі або послузі, корпоративний сайт не потрібен. Корпоративний сайт - це інвестиція для компаній, які прийшли в бізнес всерйоз і надовго. Але для солідної компанії відсутність корпоративного сайту - моветон і поганий знак. Партнери можуть порахувати таку компанію ненадійною, адже в 21 столітті, якщо тебе немає в Інтернеті, ти не існуєш.

Отже, корпоративний сайт потрібен компаніям і бізнесам, які планують працювати на обраному ринку протягом декількох років, розвиватися, підтримувати відносини з клієнтами, партнерами і співробітниками.

Переваги корпоративного сайту

Якщо розмір і специфіка бізнесу вимагають розробку великого корпоративного сайту, є сенс сфокусуватися на його перевагах, щоб отримувати максимум користі від сайту як інструменту бізнесу.

Лендінг або сайт-візитка зазвичай виконують всього одне завдання. Корпоративний сайт може виконувати цілий набір завдань.

  • Імідж

На корпоративному сайті розміщують інформацію, яка не впливає на прямі продажі, але формує у відвідувачів певний імідж компанії. Це історія компанії, корпоративні цінності, політика, соціально-відповідальні проекти, а також інформація про керівників і ключових співробітників компанії.

  • Маркетинг

У корпоративний сайт можна вбудувати цільові сторінки для рекламних кампаній, або навпаки, направити рекламний трафік на одну зі сторінок сайту. Можна оцінювати ефективність компанії і генерувати Ліди. Крім того, можна оптимізувати тексти на сторінках сайту для пошукових роботів і покращувати позиції сайту у видачі.

  • Продажі

Далеко не всі компанії додають функціонал магазину на корпоративний сайт. Але якщо бізнес пов'язаний з прямими продажами, без цього не обійтися. Список товарів, описи і категорііі, форма замовлення або оплати - все це може бути присутнім на корпоративному сайті.

  • Інтеграція з зовнішніми сервісами

Якщо складний функціонал на сайті-візитці далеко не завжди необхідний, то на корпоративному сайті економити на функціях немає сенсу. Інтеграція із зовнішніми сервісами - це можливість ділитися інформацією з сайту в соцмережах, перехід на сторінки замовлення, платіжних систем і служб доставки, і навіть шматочок карти в розділі "Контакти". Для деяких бізнесів буде актуально вбудувати в сайт інтерактивний графік прийому фахівців, також за допомогою інтеграції із зовнішнім сервісом.

  • Деталізовані контакти

Якщо на сайті-візитці зазвичай вказано номер телефону та адресу, то корпоративний сайт може містити цілий розділ для контактів. Тут знаходиться карта з адресами офісу або офісів, форма для зв'язку, телефони контактних осіб або адміністрації, адреси для пропозицій і скарг, і так далі.

Етапи розробки корпоративного сайту

Розробка корпоративного сайту відбувається в кілька етапів.

Складання брифу. Замовник і виконавець проводять зустріч, на якій заповнюють бриф. У брифі описується, які розділи повинні бути на майбутньому сайті, які сторінки, основні та додаткові функції. На етапі складання брифу замовнику важливо розуміти, яким він хоче бачити сайт і для чого використовувати. Звичайно, додати додатковий функціонал, наприклад, сторінку замовлення та оплати, можна буде і на більш пізніх етапах. Але це буде потребувати перегляду термінів і бюджету робіт.

Оцінка та підписання контракту. Після заповнення брифу представники замовника проводять оцінку - так званий "естімейт" термінів і бюджету робіт.

Якщо замовник згоден з пропозицією, сторони підписують контракт, замовник вносить 50% передоплату.

Прототипування. На цьому етапі створюється прототип сайту. Це макет, який ще не може функціонувати як сайт, але на якому можна побачити, як буде виглядати в реальності сайт, створений по брифу. Прототип узгоджується з замовником.

Розробка. Основний етап робіт зі створення корпоративного сайту. Розробляються зовнішня сторона сайту і внутрішня частина зі зручною адміністративною панеллю. Ми розробляємо сайти так, щоб замовник міг змінювати контент самостійно, не вдаючись до послуг програмістів.

Оцінка і прийом. Готовий сайт розгортається в тестовому середовищі для демонстрації замовнику. Якщо результат замовника влаштовує, підписується акт прийому-передачі і передаються решту 50% оплати.

Запуск і підтримка. Сайт переноситься на хостинг, розгортається і запускається в роботу. Ми завжди залишаємося на зв'язку з нашими клієнтами, надаємо послуги технічної підтримки, а також розширення і зміни функціоналу сайту.

Скільки часу і грошей потрібно для розробки корпоративного сайту

Як і при розробці сайту-візитки, час, витрачений на створення корпоративного сайту "під ключ" залежить від ряду факторів. Звичайно, основні витрати - це створення зовнішньої і внутрішньої частин сайту: дизайн, верстка, програмування. Оцінка цих робіт теж може бути різною, так як вона залежить від складності, кількості розділів і функцій. Має значення, чи буде використовуватися готовий шаблон чи замовник віддасть перевагу, розробці з нуля.

Готовий сайт треба буде наповнити контентом. Деякі замовники вважають за краще робити це самостійно, інші ж замовляють сайт, вже наповнений контентом: статтями, малюнками і фотографіями, відео. Зрозуміло, розробка контенту додається до загальної вартості проекту.

Не забувайте, що до вартості сайту додадуться ціна покупки хостингу і домену. Без цього запустити сайт в роботу буде неможливо.

На ціну і термін також впливають і досвід підрядників, наприклад, наша команда фахівців виконує роботу швидше за рахунок налаштованих внутрішніх бізнес-процесів.

Як замовити розробку корпоративного сайту

Щоб замовити розробку корпоративного сайту або отримати консультацію, зв'яжіться з нашим менеджером.

ЗАВДАННЯ

ЗАВДАННЯ

Які завдання ми ставимо?

  • Створення іміджу

    Створення потрібного іміджу і його пропрацювання

  • Підвищення лояльності

    Підвищення лояльності клієнтів і партнерів

  • Просування

    Просування продукту серед цільової аудиторії

ИЗ ЧЕГО СОСТОИТ

ИЗ ЧЕГО СОСТОИТ

З чого складається корпоративний сайт?

1

Шапка сайту - навігація по сайту, логотип, контакти або зворотний зв'язок

2

Слоган компанії або заклик до дії (здійснення покупки, дзвінка і тд.)

3

Превью послуг (назва, фотографія або іконка яка асоціюється з даною послугою) при натисканні перехід на внутрішню сторінку послуги

4

Результати компанії в цифрах. Графік зростання або переваги роботи

5

Клієнти компанії. Показник значущості і популярності компанії

6

Нагороди компанії. Сертифікати, дипломи - показник компетентності компанії

7

Новини магазину, які сповіщають про події або спеціальні пропозиції

8

Контактна інформація та форма зворотного зв'язку

9

Підвал сайту - складається з навігації по сайту, контактної інформації, підписки на новини

Сподобалися роботи? Хочете такий же корпоративний сайт?

Зв'язатись

ПЕРЕВАГИ

ПЕРЕВАГИ

Переваги корпоративного сайту

Відсутня регіональна прив'язка. Працюйте за межами міста і навіть країни

Клієнти та потенційні партнери знаходять вас самі

Вибудовується корпоративна культура і підвищується впізнаваність

ЕТАПИ

ЕТАПИ

Як ми працюємо?

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ

Ціна за унікальне рішення під ключ від 1000$

Вартість залежить від структури, функціоналу і термінів виконання майбутнього проекту

Ціна за шаблонне рішення від 700$

Вартість залежить від структури, функціоналу і термінів виконання майбутнього проекту

Терміни до 45 днів

Розробка ділиться на етапи, терміни залежать від успішного виконання кожного етапу, без додаткового доопрацювання

Терміни до 20 днів

Розробка ділиться на етапи, терміни залежать від успішного виконання кожного етапу, без додаткового доопрацювання

ЗВ'ЯЗОК З НАМИ

ЗВ'ЯЗОК З НАМИ

ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЬ?

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

Ми перезапустимо Ваш бізнес і зробимо його більш результативним, створимо ефективне рішення, яке допоможе збільшити Ваш прибуток. Все, що потрібно зробити – зателефонувати або написати нам.