Замовити створення корпоративного сайту
Що таке корпоративний сайт
Корпоративний сайт - це ресурс в інтернеті, що надає інформацію про компанію, її бізнес або бізнесах, специфіку роботи, політику, ключових співробітників, плани, не ділову активність, і так далі.
Коли потрібен корпоративний сайт
Фірмам-одноденкам, завдання яких - швидко заробити грошей на популярному товарі або послузі, корпоративний сайт не потрібен. Корпоративний сайт - це інвестиція для компаній, які прийшли в бізнес всерйоз і надовго. Але для солідної компанії відсутність корпоративного сайту - моветон і поганий знак. Партнери можуть порахувати таку компанію ненадійною, адже в 21 столітті, якщо тебе немає в Інтернеті, ти не існуєш.
Отже, корпоративний сайт потрібен компаніям і бізнесам, які планують працювати на обраному ринку протягом декількох років, розвиватися, підтримувати відносини з клієнтами, партнерами і співробітниками.
Переваги корпоративного сайту
Якщо розмір і специфіка бізнесу вимагають розробку великого корпоративного сайту, є сенс сфокусуватися на його перевагах, щоб отримувати максимум користі від сайту як інструменту бізнесу.
Лендінг або сайт-візитка зазвичай виконують всього одне завдання. Корпоративний сайт може виконувати цілий набір завдань.
- Імідж
На корпоративному сайті розміщують інформацію, яка не впливає на прямі продажі, але формує у відвідувачів певний імідж компанії. Це історія компанії, корпоративні цінності, політика, соціально-відповідальні проекти, а також інформація про керівників і ключових співробітників компанії.
- Маркетинг
У корпоративний сайт можна вбудувати цільові сторінки для рекламних кампаній, або навпаки, направити рекламний трафік на одну зі сторінок сайту. Можна оцінювати ефективність компанії і генерувати Ліди. Крім того, можна оптимізувати тексти на сторінках сайту для пошукових роботів і покращувати позиції сайту у видачі.
- Продажі
Далеко не всі компанії додають функціонал магазину на корпоративний сайт. Але якщо бізнес пов'язаний з прямими продажами, без цього не обійтися. Список товарів, описи і категорііі, форма замовлення або оплати - все це може бути присутнім на корпоративному сайті.
- Інтеграція з зовнішніми сервісами
Якщо складний функціонал на сайті-візитці далеко не завжди необхідний, то на корпоративному сайті економити на функціях немає сенсу. Інтеграція із зовнішніми сервісами - це можливість ділитися інформацією з сайту в соцмережах, перехід на сторінки замовлення, платіжних систем і служб доставки, і навіть шматочок карти в розділі "Контакти". Для деяких бізнесів буде актуально вбудувати в сайт інтерактивний графік прийому фахівців, також за допомогою інтеграції із зовнішнім сервісом.
- Деталізовані контакти
Якщо на сайті-візитці зазвичай вказано номер телефону та адресу, то корпоративний сайт може містити цілий розділ для контактів. Тут знаходиться карта з адресами офісу або офісів, форма для зв'язку, телефони контактних осіб або адміністрації, адреси для пропозицій і скарг, і так далі.
Етапи розробки корпоративного сайту
Розробка корпоративного сайту відбувається в кілька етапів.
Складання брифу. Замовник і виконавець проводять зустріч, на якій заповнюють бриф. У брифі описується, які розділи повинні бути на майбутньому сайті, які сторінки, основні та додаткові функції. На етапі складання брифу замовнику важливо розуміти, яким він хоче бачити сайт і для чого використовувати. Звичайно, додати додатковий функціонал, наприклад, сторінку замовлення та оплати, можна буде і на більш пізніх етапах. Але це буде потребувати перегляду термінів і бюджету робіт.
Оцінка та підписання контракту. Після заповнення брифу представники замовника проводять оцінку - так званий "естімейт" термінів і бюджету робіт.
Якщо замовник згоден з пропозицією, сторони підписують контракт, замовник вносить 50% передоплату.
Прототипування. На цьому етапі створюється прототип сайту. Це макет, який ще не може функціонувати як сайт, але на якому можна побачити, як буде виглядати в реальності сайт, створений по брифу. Прототип узгоджується з замовником.
Розробка. Основний етап робіт зі створення корпоративного сайту. Розробляються зовнішня сторона сайту і внутрішня частина зі зручною адміністративною панеллю. Ми розробляємо сайти так, щоб замовник міг змінювати контент самостійно, не вдаючись до послуг програмістів.
Оцінка і прийом. Готовий сайт розгортається в тестовому середовищі для демонстрації замовнику. Якщо результат замовника влаштовує, підписується акт прийому-передачі і передаються решту 50% оплати.
Запуск і підтримка. Сайт переноситься на хостинг, розгортається і запускається в роботу. Ми завжди залишаємося на зв'язку з нашими клієнтами, надаємо послуги технічної підтримки, а також розширення і зміни функціоналу сайту.
Скільки часу і грошей потрібно для розробки корпоративного сайту
Як і при розробці сайту-візитки, час, витрачений на створення корпоративного сайту "під ключ" залежить від ряду факторів. Звичайно, основні витрати - це створення зовнішньої і внутрішньої частин сайту: дизайн, верстка, програмування. Оцінка цих робіт теж може бути різною, так як вона залежить від складності, кількості розділів і функцій. Має значення, чи буде використовуватися готовий шаблон чи замовник віддасть перевагу, розробці з нуля.
Готовий сайт треба буде наповнити контентом. Деякі замовники вважають за краще робити це самостійно, інші ж замовляють сайт, вже наповнений контентом: статтями, малюнками і фотографіями, відео. Зрозуміло, розробка контенту додається до загальної вартості проекту.
Не забувайте, що до вартості сайту додадуться ціна покупки хостингу і домену. Без цього запустити сайт в роботу буде неможливо.
На ціну і термін також впливають і досвід підрядників, наприклад, наша команда фахівців виконує роботу швидше за рахунок налаштованих внутрішніх бізнес-процесів.
Як замовити розробку корпоративного сайту
Щоб замовити розробку корпоративного сайту або отримати консультацію, зв'яжіться з нашим менеджером.