Розробка фірмового стилю і логотипу

Фірмовий стиль компанії - це сукупність графічних форм, які підпорядковуються єдиній ідеології, концепції та стилістичній спрямованості, а в підсумку закладають основу всіх візуальних зв'язків з вашим брендом.

Ми розробляємо фірмовий стиль для бізнесів будь-якого масштабу.

Що таке фірмовий стиль

У всьому світі здвоєна жовта арка асоціюється з однією і тією ж компанією-McDonalds. Це і є головний елемент фірмового стилю компанії. Фірмовий стиль — це набір візуальних символів, які використовуються для оформлення офіційних документів, дизайну упаковки товару, промо-матеріалів, цифрових маркетингових матеріалів, та інших продуктів компанії. Для цього розробляється унікальний набір елементів в єдиному стилі: логотип, корпоративні кольори, фактура, шрифти, та інша айдентика. Під кожен бізнес підбирається свій набір елементів, в залежності від масштабу, сфери діяльності та продукту.

Для чого потрібен фірмовий стиль

Фірмовий стиль — це не примха власника компанії, а важливий маркетинговий інструмент. Ось тільки деякі з функцій, які виконують брендовані елементи.

- Робить компанію та її продукцію впізнаваною. Якщо на конверті буде логотип, лист не викинуть помилково. Якщо упаковка товару буде у фірмових кольорах, покупець відразу виділить його серед іншого асортименту.

- Створює у клієнта емоційний образ компанії. Зелено-коричнева гама асоціюється з природою, сріблястий металік з високими технологіями, а наші дизайнери знають всі тонкощі використання колірної гами для відображення суті вашого бізнесу.

- Збільшують лояльність клієнтів і партнерів. Коли людина стоїть перед вибором – неважливо, чи належить йому вибрати підрядника для складної послуги або морозиво – він в 90% випадків зробить вибір на користь продукту в знайомій упаковці. Наше завдання – зробити так, щоб вас впізнавали з першого погляду.

- Демонструє стиль і професіоналізм компанії. Просто подумайте, скільки додаткового прибутку приніс компанії Apple стильний і технологічний фірмовий стиль.

Які елементи фірмового стилю потрібні вашому бізнесу

Набір елементів фірмового стилю залежить від характеру бізнесу, його масштабу, а також маркетингових цілей. Наші маркетологи допоможуть визначитися з оптимальною кількістю елементів стилю для вашого бізнесу на поточний момент. Якщо якогось з елементів не вистачить, ви зможете зв'язатися з нами і замовити його додатково. З нашого досвіду, найпотрібніші елементи стилю – це:

- кольорова гама;

- товарний знак;

- логотип в декількох варіантах;

- шрифт.

Товарний знак і логотип це не одне і те ж, хоча для них може використовуватися один і той же символ. Різні варіанти логотипу потрібні, щоб брендувати різні види продукції. Зібрані разом, ці елементи фірмового стилю стануть хорошою основою для брендбуку вашої компанії.

Скільки коштує розробка фірмового стилю

Є кілька критеріїв, які визначають ціну розробки фірмового стилю. Перерахуємо найважливіші.

Кількість елементів. Розробка логотипу, звичайно ж, обійдеться дешевше, ніж створення повноцінного брендбуку.
Масштаб маркетингових цілей. Якщо ви маєте намір виходити на великі ринки конкурувати зі світовими корпораціями, у вашому фірмовому стилі важливий кожен піксель. В цьому випадку розробка фірмового стилю займе більше часу і зусиль, а ціна буде вище.
Сфера діяльності бізнесу. Цей фактор навіть важливіше, ніж розмір бізнесу. У висококонкурентних галузях впізнаваність бренду безпосередньо впливає на успіх бізнесу.
Обсяг замовлення. Ми розраховуємо на довгострокову співпрацю з кожним з клієнтів. Тому, чим більше послуг ви у нас замовляєте, тим толерантніше наша цінова політика.

Якщо ви все ще сумніваєтеся у важливості і корисності фірмового стилю, задумайтеся над тим, що компанія Google — світовий лідер в інтернет-технологіях — недавно змінила свій логотип, посунувши одну букву на два пікселя. На дослідження та внесення змін пішло кілька мільйонів доларів. І судячи з усього, Google порахував це вигідною інвестицією.

Зв'яжіться з нами, щоб отримати консультацію.

ЗАВДАННЯ

ЗАВДАННЯ

Які завдання ми ставимо?

  • Сприйняття

    Корпоративний фірмовий стиль – запорука єдності сприйняття бренду в будь - якому його прояві: від логотипу і рекламних носіїв до сайту та інформаційного простору організації.

  • Впізнаваність

    Впізнаваність вашої організації підвищиться, а також виросте показник запам'ятовуваності і процес ідентифікації конкретного бренду.

  • Ефективність

    Ефективність всіх маркетингових зв'язків, налагоджених брендом, збільшиться.

СКЛАДОВІ

СКЛАДОВІ

З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ?

Назва елементів

Опис

Створення логотипу

Вектор + Растр, Монохромна адаптація, 5 варіантів логотипу, 3 правки правки

Гайдлайн

Принципи побудови та рекомендації по роботі з логотипом

Основа фірмового стилю (Брендбук)

Створення загальної стилістики всіх елементів. Основні колірні схеми, підбір шрифту, фірмові патерни, модульні сітки

Звичайна візитка

Логотип і текст

Фірмова візитка

Унікальний дизайн, фірмова стилістика. Шовкотрафаретний друк

Фірмовий бланк

В рамках фірмового стилю

Флаєр односторонній

210х100 мм

Флаєр двосторонній

210х100 мм

Листівка А4. Одна сторона / дві сторони

В рамках фірмового стилю

Папка для документів

В рамках фірмового стилю, для листів А4

Набір конвертів

В рамках фірмового стилю, С6, Е65, С5

Лист email

Шаблон розсилки

Пакет

В рамках фірмового стилю

Ручка

В рамках фірмового стилю

Блокнот

В рамках фірмового стилю

Листи для записів

В рамках фірмового стилю

Шнурок

В рамках фірмового стилю

Соціальні мережі

Facebook, Instagram, Vkontakte, Linkedin, Youtube

Сподобалися роботи? Хочете такий же фірмовий стиль?

Зв'язатись

ПЕРЕВАГИ

ПЕРЕВАГИ

Переваги наявності фірмового стилю

Формування у споживача іміджу торгової марки, бренду компанії

Ефективний вплив на цільову аудиторію

Дає можливість споживачам відрізняти вас від інших компаній

Сприяє формуванню корпоративного духу і приналежності до спільної справи

Формування споживчого попиту на вашу продукцію

ЕТАПИ

ЕТАПИ

Як ми працюємо?

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ

Розробка фірмового стилю і логотипу

Вартість: залежить від кількості елементів фірмового стилю

Терміни: індивідуальні

Замовити послугу

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами для підтвердження


ЗВ'ЯЗОК З НАМИ

ЗВ'ЯЗОК З НАМИ

ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ?

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

Ми перезапустимо Ваш бізнес і зробимо його більш результативним, створимо ефективне рішення, яке допоможе збільшити Ваш прибуток. Все, що потрібно зробити – зателефонувати або написати нам.