Блог

Что нового у нас?

ВСЕ
Дизайн Сайта
Брендинг
Контент
Продвижение
Исследование

Разработка

Зйомка інтерв’ю та його використання

Зйомка інтерв’ю універсальна і цей вид відео може бути використано у вашому бізнесі і на різних етапах воронки продажів. Той, хто вибирає інтерв’ю-прагне найкраще працювати по наступних каналах, щоб підвищити впізнаваність бренду , пояснити концепції і залучити потенційних клієнтів з особливим розумінням галузі:

Інтерв’ю для веб-сайту

Відеозаписи інтерв’ю можна розміщувати по всьому вашому веб-сайту, в блоках з відгуками клієнтів, на лендінг пейдж, пов’язаних з відповідним продуктом або подією, або навіть в розділі «Про програму». Скрізь, де інтерв’ю допоможе пояснити інформацію або розповісти історію, яка написана для продукту.

Інтерв’ю для імеіл-маркетингу

Як цікавий контент, інтерв’ю відео відмінно працюють по електронній пошті. Інтерв’ю з вашим генеральним директором або лідерами галузі добре вписуються в інформаційні бюлетені для клієнтів або внутрішні електронні листи для побудови та навчання вашої спільноти. Відділи продажів також можуть надсилати відео інтерв’ю потенційним клієнтам.

Подкасти

Вставте кліпи або повні інтерв’ю в епізоди подкасту, щоб підтримати епізодичну тему. Це працює, будь у вас стандартний аудіопідкаст або відеопідкаст.

Соціальні мережі

Відео для соціальних мереж у наш час дуже актуальний спосіб спілкування з клієнтами. Розбийте відео з інтерв’ю на невеликі сегменти, щоб поділитися ними в соціальних мережах, закликаючи до дії, натискаючи на свій програвач або лендінг пейдж для бізнесу, де живе більш довга версія.

Зйомка інтерв’ю-вибираємо тип відео

Інтерв’ю-стендап

Інтерв’ю-стендап-це стандартний формат, в якому акцент на соло мовця. Це повністю фокусує увагу на розмовному і на тому, що він говорить. Ви бачили інтерв’ю-стендапи в журналістиці та документальних фільмах.

Виберіть співбесіду з однією особою, якщо хочете розповісти правду. Це може приймати форму фактів від експерта або справжнього звіту про подію або досвід.

Коли інтерв’юер знаходиться за кадром, звичайною практикою є попросити інтерв’юера повторити питання у своїй відповіді. Наприклад, якщо питання: “Як довго ви працюєте в Dizz Agency?”. Співрозмовник отвечаает:» я працював в Dizz Agency … років, а не “Два роки”.

Розмовні інтерв’ю

Будь то формат ток-шоу або співбесіду на місці, інтерв’ю показують співрозмовника на камеру. Стиль розмови в реальному часі в прямому і зворотному напрямках надає цим інтерв’ю відчуття автентичності.

Часто герой інтерв’ю-це відома особистість, до якої належним чином ставляться глядачі, що допомагає їм відчути себе частиною розмови. Виберіть розмовну співбесіду, якщо ви хочете більш невимушеного відчуття.

Віддалені інтерв’ю

Щоб записати якісне інтерв’ю, вам не обов’язково перебувати в тій же кімнаті або навіть в тій же країні, що і ваш гість. Відеодзвінки дозволяють легко проводити і записувати інтерв’ю на відстані в розмовній або говорить манері.

Ось кілька порад для віддалених інтерв’ю:

Виберіть програмне забезпечення та протестуйте його. Багато платформ для відео-чату пропонують можливість запису вашої веб-камери або в додатку, або за допомогою плагіна. Обов’язково перевірте його заздалегідь, щоб не усувати неполадки з гостем на лінії.

Додайте візуальний інтерес і різноманітність, перемикаючись між розділеним екраном, повноекранним режимом і B-roll (врізи і додаткові кадри).

Створіть фірмовий стиль для вашого віддаленого інтерв’ю з такими елементами, як логотипи, текст на екрані або графічні рамки.

Інтерв’ю відео – кращі практики

Не за планом

Щоб домогтися максимальної продуктивності на камері, краще не давати інтерв’юируемому слідувати сценарієм. Один із способів уникнути цього – не відповідати на запитання вашого гостя. Ви можете надіслати їм огляд заздалегідь, але дотримуйтеся точних питань до дня. Якщо відповіді вашого гостя звучать як робот або відрепетирувані, спробуйте перефразувати питання, щоб отримати ту ж відповідь іншим способом.

Розігрівшись

Хочете знати, як взяти інтерв’ю у кого-то на камеру? Розігрів їх є ключовим. Перш ніж навіть включити камеру, зробіть так, щоб ваш гість відчував себе комфортно! Невелика розмова може мати велике значення. Ваш співрозмовник буде більш розслабленим на камеру, і відповіді будуть текти більш природним чином. Наявність невеликих зручностей, таких як вода і закуски на знімальному майданчику, також допоможе вашому гостю відчувати себе невимушено на камері.

Використовуйте B-Roll

Б-рол-це термін, який використовується для опису будь-яких відзнятих матеріалів поза інтерв’ю. Він використовується, щоб додати візуальний інтерес, проілюструвати предмет і допомогти в відео-монтажі зробити плавні переходи. B-roll також включає в себе знімки продуктів, наочні посібники, такі як графіки та діаграми, і навіть текст на екрані. Ви можете вставити питання у вигляді тексту на екрані між кожною відповіддю.

Зробіть перепочинок

Щоб спростити процес редагування, уникайте готових пропозицій, попросіть гостей зробити паузу перед тим, як змінити тему. Можливо, вам доведеться попросити їх повторити певну частину їх відповіді, якщо ви виявите падіння двох ходів думки.

Тональний сигнал Record Room

У буквальному сенсі, тональний сигнал-це природний звук в кімнаті, і запис його може врятувати життя, особливо якщо ви знімаєте інтерв’ю в громадському місці. Навіть в шикарній студії можуть виникати несподівані шуми. Звуки кімнати можуть нейтралізувати ці звуки, створюючи хвилю білого шуму під вашою основною звуковою доріжкою.

Есть вопросы?

Есть вопросы?

Мы перезапустим Ваш бизнес и сделаем его более результативным, создадим эффективное решение, которое поможет увеличить Вашу прибыль. Все, что нужно сделать – позвонить или написать нам.