Описание проекта

Проект

Про Укрзалізницю

Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» - національний перевізник вантажів і пасажирів. Метою діяльності товариства є задоволення потреб в безпечних і якісних залізничних перевезеннях, забезпечення ефективного функціонування та розвитку залізничного транспорту, створення умов для підвищення конкурентоспроможності галузі.

Господарська діяльність ВАТ «Укрзалізниця» почалася 1 грудня 2015. Товариство є правонаступником всіх прав і обов'язків Державної адміністрації залізничного транспорту України, а також підвідомчих підприємств і установ, які мають статус окремих юридичних осіб.

Нова Укрзалізниця

Часи швидко змінюються, змінюється світ, який нас оточує і народжуються нові епохи. Ера, в якій ми живемо – ера глобалізації та можливостей, ера Інтернету та швидкого, зручного доступу до будь-яких покупок, технологій та бажань. І тоді, коли людина може дозволити собі придбати будь-що, зробивши усього два кліки на веб-сайті – постачальник послуг чи товарів має зробити все, щоб вибір та оформлення покупки були максимально естетичними, комфортними та зручними.

А коли йде мова про таку важливу корпорацію, як Укразалізниця, послугами якої користується кожний у країні з 45-мільйонним населенням, – її зовнішня складова бренду та веб-сайт мають бути бездоганними і відповідати усім правилам та трендам сучасного світу. Новий логотип та веб-сайт Укрзалізниці має давати наснагу та запалювати позитивні думки про майбутні мандри.

Команда Dizz Agency прийняла виклик сучасності і створила для Укрзалізниці оновлений брендинг та дизайн веб-сайту, у якому зручно та комфортно все. Створені елементи відкривають можливості та горизонти для подорожування як рідною Україною, так і затишною Європою. Це ще один крок до кращих змін і нагадування, що зручність та комфорт клієнтів для Укрзалізниці – понад усе. І хоч повільно, але компанія позитивно змінюється, а разом з тим росте і довіра пасажирів.

Цілі та задачі

Подорожі – це те, що надихає, подорожі – це прямий постачальник щастя та емоцій, незрівнянних ні з чим у світі. Отже і Укрзалізниця – це фабрика, яка надає квитки у мрії, продукує проміні тепла, які з’єднують нас з рідними, дарує можливість відчути захоплення і зворушення перед новим на незвіданим.

Українці варті найкращого та найсучаснішого. При створенні сайту ми керувалися задачею відкрити усі можливості подорожування Україною. Показати всьому світу, наскільки комфортними можуть бути наші послуги, якими зручними можуть бути наші поїзди, сервіси, якими цікавими та незвичайними є наші маршрути. Нашою головною ціллю було віднайти точки дотику “бренд “Укрзалізниця” – веб-середовище – послуги – пасажири” і перезапустити їх, зтерти давні, радянські стереотипи і допомогти віднайти нову, сучасну реальність.

Усі нові веб-технології та досвід створення веб-сайтів провідних європейських залізничних компаній були втілені у новому брендингу та дизайні для “www.uz.gov.ua”.

Скільки часу потрачено

Для того, щоб продумати та реалізувати у дизайні усе те, що було заплановано, нам знадобилося близько півроку. Важливою місією було ретельно розглянути, розібрати на наймілкіші деталі роботу зарубіжних залізничних корпорацій з пасажирами та згенерувати свою нову, зручну модель, яка підходить якнайкраще для Укрзалізниці та України.

Ми знаємо, що півроку – це порівняно невеликий період, та саме стільки часу знадобилося задля повного перезапуску та скидання кандалів сірості та буденності бренду Укрзалізниці. Тепер кожне відвідування сайту стане комфортабельним, а споглядання та сприйняття фірмового стилю – цікавим. Користувачі та пасажири будуть естетично задоволеними та сповненими теплими думками щодо майбутніх подорожей.

Оновлений бренд

Бренд – це лице та серце компанії, її візуальне та емоційне відображення. Для того, щоб показати пасажирам, що Укрзалізниця готова змінюватися та рости – потрібно не тільки впроваджувати певні зміни, але й перегорнути сторінку і почати з чистого листа, певним чином “відсікаючи” усі пережитки давнини. І цієї точки рестарту можна домогтися завдяки оновленню візуальної частини бренду – сучасного логотипу, якісного фірмового стилю та більш досконалої, продуманої айдентики.

Редизайн логотипу

Новий логотип був розроблений на зміну теперішньому, так як в сучасних реаліях він вважається застарілим і не відображає необхідного посилу для пасажирів про нову модернізовану політику змін компанії.

Після безлічі розроблених варіантів редизайну старого логотипу, метою яких було оновити та освіжити бренд, було прийнято рішення повного переосмислення, – в результаті чого було розроблено нове бачення. Ми прийшли до такого висновку: проблемою старого логотипу є те, що він ніяк не асоціюється із залізницею.

Новий логотип з першого погляду чіпляє, стимулює міркування та підвищує цікавість. Дві букви “У” відображають першу літеру в назві компанії, а разом з тим розкривається і глибинний смисл подвійного використання даної літери. Дві літери “У” – це символ розвилки двох залізничних колій, які є одним з найважливіших елементів залізничної дороги, це залізні артерії нашої держави, які допомагають пересуватися кожному потягу і створюють величні магістралі – доступ до багатьох міст, містечок, сіл як України, так і Європи.

Ця ідея відмінно підходить для національного перевізника вантажів і пасажирів. Перевагою даної ідеї є також інтернаціональність. Для українців це зрозуміла і звична буква "У", а для іноземців, які не знають нашої мови, це зрозумілий графічний символ, який асоціюється із залізницею.

Завдання логотипу – зробити бренд впізнаваним. Саме відштовхуючись від цього ми уявили, як і де в реальному житті його можна застосовувати, а саме – на яких носіях. Від чашок і футболок, до вагонів поїздів і зовнішньої реклами.

Рекламна кампанія

За допомогою рекламної кампанії можна заявити про себе, розповісти про нове та привернути увагу. Досить мало просто змінити дизайн логотипу і очікувати яких-небудь змін в поведінці споживача. Необхідно змінити думку про УЗ, заявити про зміну ракурсу розвитку – переконати.

Зовнішня реклама з правильними закликами – це саме те, що позитивно впливає на свідомість споживачів. УЗ є монополістом в даній галузі саме тому, на нашу думку, національний перевізник дозволяє собі нехтувати цим елементом маркетингу. Справедливо можна поставити собі питання доцільності зовнішньої реклами для УЗ, адже більшість і так користується послугами УЗ, за відсутності повноцінного альтернативного варіанту. Ми переконані в протилежному. УЗ повинна змінити свою філософію і стати ближчою до своїх пасажирів.

Необхідно вести діалог зі споживачем – за допомогою реклами, поліпшення сервісів, своєчасного інформування тощо.

Пропонуємо вам поглянути на приклади зовнішньої реклами з оновленим логотипом УЗ, що послужить якісним інструментом для покращення комунікації та підвищення продажів.

Укрзалізниця має два основних напрямки: вантажоперевезення і пасажироперевезення. Для успішної рекламної кампанії необхідно виявити потреби цільової аудиторії.

Потреби пасажирів: пересуватися з пункту А в пункт Б, подорожувати, бути забезпеченими необхідними сервісами.

Цільові дії УЗ для цього сегменту аудиторії:

  • розповідати про переваги УЗ;
  • мотивувати подорожувати і тим самим розвивати туризм;
  • інформувати у яскравій, емоційній манері про події, які можна відвідати за допомогою потягів УЗ і так далі.

Вантажоперевезення – це галузь, яка з першого погляду не потребує реклами. Клієнти УЗ у цьому сегменті – це великі компанії, заводи, виробництва, та звичайний споживач теж може використовувати дану послугу, але чи знає він про це?

Чим може бути корисна УЗ для звичайного клієнта:

  • перевезення авто в інше місто;
  • транспортування безлічі речей при переїзді в інше місто;
  • замовлення доставки будівельних матеріалів і таке інше.

Тому ми дозволили собі зайти досить далеко і представили, як би могла виглядати рекламна кампанія УЗ.

Зрозумілі заклики допоможуть мотивувати потенціальних пасажирів скористатися послугами УЗ. Для цього можна інформувати про спеціальні пропозиції, знижки, події і так далі.

Оновлений сайт

Редизайн сайту

Останній раз веб-сайт УЗ оновлювався в 2012 році. З тих пір змінилися не тільки смаки користувачів, але і досвід взаємодії з сайтами, багато хто у сьогоденні більшою мірою користується мережею Інтернет на мобільних пристроях та планшетах – десктопи відходять на другий план.

Провівши аналіз поточного веб-сайту УЗ, ми прийшли до висновку, що він має ряд проблем. А саме:

  • Сайт має застарілий дизайн;
  • Сайт не адаптований під мобільні пристрої;
  • Інформація на сайті погано структурована, що викликає незручності у відвідувача;
  • Відсутня зручна навігація на сайті;
  • Найважливіша проблема – сайт не націлений на користувача.

Нижче представлені нові три перехідні сторінки для кожного з трьох розділів. Мета кожної із сторінок розділу – інформувати і закликати до дії цільового користувача. Наприклад, перебуваючи на сторінці "Пасажирам", користувач бачить не суху інформацію як купити квиток і новинну стрічку, а потрапляє на сторінку яка розповідає про переваги УЗ, розповідає про спеціальні пропозиції, ідеї куди можна поїхати за допомогою послуг УЗ, в загальному закликає до дії. Мета сторінки – дати ідею, зацікавити, спонукати до дії. Саме таку філософію ми пропагуємо. Ні – нудним і незрозумілим текстам.

Навігація

Ми виходили з перерахованих вище проблем, і було прийняте рішення зробити редизайн, виключаючи поточні помилки. Для цього веб-сайт був розділений на три розділи: Пасажирам, Перевезення вантажів та Про нас. Завдяки такому розподілу поліпшується навігація по сайту. Три розділи – це три напрямки УЗ. Це три різні підходи, а найголовніше – це три різних користувача, у яких різні потреби. Зараз сайт не має чіткого поділу, все знаходиться в одному розділі, а це означає, що пошук необхідної інформації є надто складним.

Головна сторінка пасажирам

Одна з трьох перехідних сторінок. Головне завдання цієї сторінки – це інформувати про все, що пов'язано з поїздками, а також дати ідею куди можна поїхати. Це динамічна сторінка, в якій інформація оперативно оновлюється. Наприклад, екран "Популярні маршрути" буде показувати реальні маршрути, якими часто користуються пасажири УЗ.

Але перше що бачить користувач – це поле для пошуку квитків. Це ключова і найзатребуваніша функція. Ми поліпшили пошук, доповнили його новими функціями. Нижче знаходиться розділ з власне придбанням квитка.

Спеціальні пропозиції

Унікальний екран, завдання якого запропонувати актуальні маршрути для відвідування. Спеціальні пропозиції формуються на основі потреб пасажирів, наприклад, музичний фестиваль, який проходить в одному з міст України, подорож в Одесу в літній період, або в Буковель у зимовий, коли всі українці збираються відпочивати. Унікальність екрану полягає в зручній подачі. Для того, щоб скористатися пропозицією – залишається тільки ввести місто, звідки пасажир збираєтеся виїжджати, а далі користувач потрапить на сторінку пошуку.

Карти для знижок

Виходячи з досвіду багатьох європейських залізничних компаній – ми пропонуємо розглянути, як би виглядали подібні карти у варіанті для УЗ.

Екран “Створи свою подорож”

На даному екрані кожен користувач може створити свою унікальну подорож. Вибравши певний напрямок, споживач отримує структуровану інформацію про місто призначення (на вибраний період):

  • майбутні події, доступні на обрану дату;
  • місця проживання;
  • заклади харчування (гастрономічні фестивалі, ресторани, паби, кафе та ін.);
  • розважальні заклади.

Зручний пошук і придбання квитків

Вдосконалений пошук та придбання квитків

В даний момент сайт УЗ ділиться на дві складові. Перша складова – це сайт з усією інформацією, про роботу перевізника і про сервіси, друга – це замовлення квитків. По своїй суті зараз це два незалежних сайти. Ми об'єднали все в одному місці. Зберігши зручність старого сайту booking.uz.gov.ua, ми додали нові корисні функції, і в цілому поліпшили даний сервіс. Була покращена навігація, замовлення квитків розбиті на кроки, які чітко видно, інформація структурована більш зрозумілим чином з візуальної точки зору.

Карти для пасажирів

Переймаючи досвід іноземних пасажироперевізників, ми виділили один з найбільш зручних сервісів – це система карт, за допомогою яких пасажир може економити. Впровадивши даний сервіс, Укрзалізниця може ще більше підвищити пасажиропотік, мотивуючи пасажирів частіше і вигідніше подорожувати.

Ми не пропонуємо готову модель системи знижок, а всього лише даємо ідею як це могло б виглядати в Україні.

Для цього ми розробили дизайн карт і рекламних постерів, які будуть мотивувати пасажирів як на подорожі в цілому, так і на придбання таких карт. Як можна побачити нижче, ми пропонуємо різні типи карт, для різних категорій населення: "Standart" для всіх типів населення (для тих хто часто подорожує), карта для студентів – "Student" та карти підвищеного комфорту для бізнесменів "Gold" і "Business" відповідно.

Висновки

Нами було витрачено близько півроку на створення цього проекту. Ми проаналізували міжнародні залізничні компанії і перейняли їх досвід, здійснили повноцінний аналіз по роботі з пасажирами.

За цей час нам вдалося створити новий, удосконалений погляд на Укрзалізницю, та побудувати правильний імідж для споживачів її послуг.

Оновлений бренд “Укрзалізниця” – це прогресивна, технологічна, комфортна, дійсно європейська залізнична компанія з думкою про своїх пасажирів.

Связь с нами

Связь с нами

Как с нами звязаться?

Остались вопросы?

Мы перезапустим Ваш бизнес и сделаем его более результативным, создадим эффективное решение, которое поможет увеличить Вашу прибыль. Все, что нужно сделать – позвонить или написать нам.