Після безлічі розроблених варіантів редизайну старого логотипу, метою яких було оновити та освіжити бренд, було прийнято рішення повного переосмислення, – в результаті чого було розроблено нове бачення. Ми прийшли до такого висновку: проблемою старого логотипу є те, що він ніяк не асоціюється із залізницею.

Новий логотип з першого погляду чіпляє, стимулює міркування та підвищує цікавість. Дві букви “У” відображають першу літеру в назві компанії, а разом з тим розкривається і глибинний смисл подвійного використання даної літери. Дві літери “У” – це символ розвилки двох залізничних колій, які є одним з найважливіших елементів залізничної дороги, це залізні артерії нашої держави, які допомагають пересуватися кожному потягу і створюють величні магістралі – доступ до багатьох міст, містечок, сіл як України, так і Європи.

Ця ідея відмінно підходить для національного перевізника вантажів і пасажирів. Перевагою даної ідеї є також інтернаціональність. Для українців це зрозуміла і звична буква "У", а для іноземців, які не знають нашої мови, це зрозумілий графічний символ, який асоціюється із залізницею.

Завдання логотипу – зробити бренд впізнаваним. Саме відштовхуючись від цього ми уявили, як і де в реальному житті його можна застосовувати, а саме – на яких носіях. Від чашок і футболок, до вагонів поїздів і зовнішньої реклами.

Рекламна кампанія

За допомогою рекламної кампанії можна заявити про себе, розповісти про нове та привернути увагу. Досить мало просто змінити дизайн логотипу і очікувати яких-небудь змін в поведінці споживача. Необхідно змінити думку про УЗ, заявити про зміну ракурсу розвитку – переконати.

Зовнішня реклама з правильними закликами – це саме те, що позитивно впливає на свідомість споживачів. УЗ є монополістом в даній галузі саме тому, на нашу думку, національний перевізник дозволяє собі нехтувати цим елементом маркетингу. Справедливо можна поставити собі питання доцільності зовнішньої реклами для УЗ, адже більшість і так користується послугами УЗ, за відсутності повноцінного альтернативного варіанту. Ми переконані в протилежному. УЗ повинна змінити свою філософію і стати ближчою до своїх пасажирів.

Необхідно вести діалог зі споживачем – за допомогою реклами, поліпшення сервісів, своєчасного інформування тощо.

Пропонуємо вам поглянути на приклади зовнішньої реклами з оновленим логотипом УЗ, що послужить якісним інструментом для покращення комунікації та підвищення продажів.

Укрзалізниця має два основних напрямки: вантажоперевезення і пасажироперевезення. Для успішної рекламної кампанії необхідно виявити потреби цільової аудиторії.

Потреби пасажирів: пересуватися з пункту А в пункт Б, подорожувати, бути забезпеченими необхідними сервісами.

Цільові дії УЗ для цього сегменту аудиторії:

Вантажоперевезення – це галузь, яка з першого погляду не потребує реклами. Клієнти УЗ у цьому сегменті – це великі компанії, заводи, виробництва, та звичайний споживач теж може використовувати дану послугу, але чи знає він про це?

Чим може бути корисна УЗ для звичайного клієнта:

Тому ми дозволили собі зайти досить далеко і представили, як би могла виглядати рекламна кампанія УЗ.

Зрозумілі заклики допоможуть мотивувати потенціальних пасажирів скористатися послугами УЗ. Для цього можна інформувати про спеціальні пропозиції, знижки, події і так далі.

Оновлений сайт

Редизайн сайту

Останній раз веб-сайт УЗ оновлювався в 2012 році. З тих пір змінилися не тільки смаки користувачів, але і досвід взаємодії з сайтами, багато хто у сьогоденні більшою мірою користується мережею Інтернет на мобільних пристроях та планшетах – десктопи відходять на другий план.

Провівши аналіз поточного веб-сайту УЗ, ми прийшли до висновку, що він має ряд проблем. А саме:

Нижче представлені нові три перехідні сторінки для кожного з трьох розділів. Мета кожної із сторінок розділу – інформувати і закликати до дії цільового користувача. Наприклад, перебуваючи на сторінці "Пасажирам", користувач бачить не суху інформацію як купити квиток і новинну стрічку, а потрапляє на сторінку яка розповідає про переваги УЗ, розповідає про спеціальні пропозиції, ідеї куди можна поїхати за допомогою послуг УЗ, в загальному закликає до дії. Мета сторінки – дати ідею, зацікавити, спонукати до дії. Саме таку філософію ми пропагуємо. Ні – нудним і незрозумілим текстам.

Навігація

Ми виходили з перерахованих вище проблем, і було прийняте рішення зробити редизайн, виключаючи поточні помилки. Для цього веб-сайт був розділений на три розділи: Пасажирам, Перевезення вантажів та Про нас. Завдяки такому розподілу поліпшується навігація по сайту. Три розділи – це три напрямки УЗ. Це три різні підходи, а найголовніше – це три різних користувача, у яких різні потреби. Зараз сайт не має чіткого поділу, все знаходиться в одному розділі, а це означає, що пошук необхідної інформації є надто складним.

Головна сторінка пасажирам

Одна з трьох перехідних сторінок. Головне завдання цієї сторінки – це інформувати про все, що пов'язано з поїздками, а також дати ідею куди можна поїхати. Це динамічна сторінка, в якій інформація оперативно оновлюється. Наприклад, екран "Популярні маршрути" буде показувати реальні маршрути, якими часто користуються пасажири УЗ.

Але перше що бачить користувач – це поле для пошуку квитків. Це ключова і найзатребуваніша функція. Ми поліпшили пошук, доповнили його новими функціями. Нижче знаходиться розділ з власне придбанням квитка.

Спеціальні пропозиції

Унікальний екран, завдання якого запропонувати актуальні маршрути для відвідування. Спеціальні пропозиції формуються на основі потреб пасажирів, наприклад, музичний фестиваль, який проходить в одному з міст України, подорож в Одесу в літній період, або в Буковель у зимовий, коли всі українці збираються відпочивати. Унікальність екрану полягає в зручній подачі. Для того, щоб скористатися пропозицією – залишається тільки ввести місто, звідки пасажир збираєтеся виїжджати, а далі користувач потрапить на сторінку пошуку.

Карти для знижок

Виходячи з досвіду багатьох європейських залізничних компаній – ми пропонуємо розглянути, як би виглядали подібні карти у варіанті для УЗ.

Екран “Створи свою подорож”

На даному екрані кожен користувач може створити свою унікальну подорож. Вибравши певний напрямок, споживач отримує структуровану інформацію про місто призначення (на вибраний період):

Зручний пошук і придбання квитків

Вдосконалений пошук та придбання квитків

В даний момент сайт УЗ ділиться на дві складові. Перша складова – це сайт з усією інформацією, про роботу перевізника і про сервіси, друга – це замовлення квитків. По своїй суті зараз це два незалежних сайти. Ми об'єднали все в одному місці. Зберігши зручність старого сайту booking.uz.gov.ua, ми додали нові корисні функції, і в цілому поліпшили даний сервіс. Була покращена навігація, замовлення квитків розбиті на кроки, які чітко видно, інформація структурована більш зрозумілим чином з візуальної точки зору.

Карти для пасажирів

Переймаючи досвід іноземних пасажироперевізників, ми виділили один з найбільш зручних сервісів – це система карт, за допомогою яких пасажир може економити. Впровадивши даний сервіс, Укрзалізниця може ще більше підвищити пасажиропотік, мотивуючи пасажирів частіше і вигідніше подорожувати.

Ми не пропонуємо готову модель системи знижок, а всього лише даємо ідею як це могло б виглядати в Україні.

Для цього ми розробили дизайн карт і рекламних постерів, які будуть мотивувати пасажирів як на подорожі в цілому, так і на придбання таких карт. Як можна побачити нижче, ми пропонуємо різні типи карт, для різних категорій населення: "Standart" для всіх типів населення (для тих хто часто подорожує), карта для студентів – "Student" та карти підвищеного комфорту для бізнесменів "Gold" і "Business" відповідно.

Висновки

Нами було витрачено близько півроку на створення цього проекту. Ми проаналізували міжнародні залізничні компанії і перейняли їх досвід, здійснили повноцінний аналіз по роботі з пасажирами.

За цей час нам вдалося створити новий, удосконалений погляд на Укрзалізницю, та побудувати правильний імідж для споживачів її послуг.

Оновлений бренд “Укрзалізниця” – це прогресивна, технологічна, комфортна, дійсно європейська залізнична компанія з думкою про своїх пасажирів.

Связь с нами

Связь с нами

Как с нами звязаться?

Остались вопросы?

Мы перезапустим Ваш бизнес и сделаем его более результативным, создадим эффективное решение, которое поможет увеличить Вашу прибыль. Все, что нужно сделать – позвонить или написать нам.