Блог

ЩО НОВОГО У НАС?

Дизайн сайтуКонтент

Як створити правильну стратегію донесення інформації для клієнта за допомогою презентації

Інвестування необхідного часу та ресурсів у розробку стратегії з донесення інформації є важливим першим кроком до того, щоб ваша презентація чи проект сподобалися найважливішій аудиторії. Бо що хорошого у цьому красиво оформленому ключовому виступі, якщо він не може спонукати вашу аудиторію до дії?

Чітка стратегія повідомлення забезпечує найважливішу дорожню карту, яка спрямовує вашу аудиторію шляхом, який навчає, залучає та надихає їх.

Існує 3 компоненти:

1. Вивчіть свою аудиторію

Задайте важливі питання, завдяки яким Ви точно дізнаєтеся, що хоче ваша аудиторія, і що Ви можете їй дати.

– Хто вони?

– Що їх мотивує?

– Що не дає їм спати ночами?

– І що їм треба почути від вас, що для них важливо?

При вивченні цільової аудиторії потрібно створювати ваших персонажів, які будуть підходити для Вашого напрямку. Уявіть себе цим персонажем, який захотів би презентацію, і опишіть себе докладно (скільки вам років, чим займаєтеся, де працюєте, ваш сімейний стан, місце проживання, ваш заробіток, ваше хобі, скільки проводите часу за роботу)

Без повного розуміння аудиторії Ви не зможете донести важливу інформацію в презентації.

Якщо ви дійсно знаєте свою аудиторію, ви повинні добре знатися на її потребах. Якщо це аудиторія, з якою ви незнайомі або незнайомі близько, вам потрібно буде зробити деякі узагальнення.

2. Проведіть інтерв’ю з вашою аудиторією

Як тільки ви зрозумієте, що рухає вашою найбільш критичною аудиторією, ви зможете зрозуміти, які повідомлення знайдуть у них відгук. А якщо ви не впевнені, спитайте їх. Витратьте час на проведення інтерв’ю, щоб отримати ясність про те, що потрібно вашій аудиторії. Щоб створити міцну структуру презентації, вам не обов’язково потрібні глибокі кількісні дані, але вам потрібно досить якісного зворотного зв’язку, щоб внести нюанси до ваших повідомлень. Наприклад, вам потрібно достатньо інформації, щоб виявити повторювані теми, пов’язані з тим, чому аудиторія працює з вами/купує у вас поширеними страхами або негайними запереченнями, які необхідно подолати.

Часто команди, які працюють з клієнтами у вашій організації, можуть бути довіреними особами для цих голосів клієнтів. Подумайте про те, щоб залучити своїх ключових керівників відділу продажів або роботи з клієнтами, які щодня перебувають на передовій, слухаючи клієнтів та надаючи зворотний зв’язок. Це може включати відповіді на такі питання, як: Що наші клієнти вважають найважливішою цінністю, яку ми їм надаємо? Або чого не вистачає клієнтам у наших комунікаціях?

Нарешті, подумайте, наскільки деталізованими мають бути ваші повідомлення, щоб охопити вашу аудиторію, бо один розмір не підійде всім. Обмін повідомленнями високого рівня може бути зосереджений на факторах цінності та перевагах, тоді як обмін повідомленнями для конкретної аудиторії може призвести до докладніших переваг вашого унікального продукту чи послуги.

Наприклад, повідомлення можуть включати тему того, як ваш продукт або послуга забезпечують економічну ефективність. Тому дуже важливо приділити час тому, щоб зрозуміти ці відмінності та створити багаторівневу архітектуру обміну інформацією, що відповідає їх унікальним цілям та потребам.

3. Створення стратегії

Якщо ви доклали всіх зусиль, щоб ідентифікувати свою аудиторію і співпереживати їй, щоб зрозуміти, що їй потрібно почути, стратегія повідомлення майже напишеться сама собою. Іншими словами, у ваших інтерв’ю, бесідах та відгуках ви почнете бачити, як ключові теми піддаються всеосяжному обміну повідомленнями, а потім як ще більше передати це повідомлення аудиторії.

На цьому етапі однією з найбільших проблем може бути досягнення внутрішньої узгодженості щодо того, що найважливіше включити до вашої стратегії. Ось чому важливо заздалегідь і часто думати про свої внутрішні зацікавлені сторони — це може заощадити багато часу та душевних страждань. Вкрай важливо сформувати команду внутрішніх зацікавлених сторін на початку вашого проекту з обміну повідомленнями, а потім залучати їх до критичних проміжків часу, наприклад, після збору початкових відгуків та появи тем, після завершення першої чернетки і до остаточного доопрацювання. Ці ролі включають:

Учасники. Учасники – це ваші критично важливі експерти в предметній галузі та довірені особи (наприклад, менеджери по роботі з клієнтами, керівники відділів продажу тощо), які можуть надати цінну інформацію та повинні робити безпосередній внесок у розробку стратегії повідомлення.

Рецензенти: Рецензенти часто є експертами в предметній галузі, і їхній внесок необхідний для забезпечення правильної структури повідомлення. Їхній внесок важливий (особливо для внутрішньої підтримки), але проект не залежить від них. Запитайте себе: Хто може зупинити або перенаправити ці зусилля, якщо вони не включені?

Той, Хто стверджує: За ким останнє слово в стратегії донесення інформації?

Той, хто стверджує – це особа (або кілька осіб), які можуть схвалити стратегію до того, як вона буде завершена та реалізована.

У той час як маркетологам минулого доводилося багато працювати, щоб проникнути в цей невеликий пул каналів, сучасні комунікатори мають нескінченні можливості для розповсюдження своїх повідомлень і прямо на вашій долоні. Тим не менш, врешті-решт ефективна стратегія повідомлення, заснована на тому, що ваша аудиторія найбільше хоче почути, гарантує, що ваше повідомлення стане музикою, а не просто шумом.

Якщо Ви хочете замовити дизайн презентації та продуману стратегію, звертайтеся до команди професіоналів Dizz Agency.

Є питання?

Є питання?

Ми перезапустимо Ваш бізнес і зробимо його більш результативним, створимо ефективне рішення, яке допоможе збільшити Ваш прибуток. Все, що потрібно зробити - зателефонувати або написати нам.